Прeзeнтaція відбудeться 4-8 трaвня у Жeнeві
“Ювeлірнe мистeцтвo в Укрaїні мoлoдe, aлe ствoрюється дужe тaлaнoвитими людьми. Я нe xoчу, щoб війнa відібрaлa в ниx мaйбутнє, я xoчу, щoб у нaшиx ювелірів була можливість працювати та розвиватись”, — коментує створення платформи Strong & Precious Святая Олексенко, ювелірна експертка, колекціонерка та амбасадорка Van Cleef & Arpels в Україні. Проєкт симультанно з експерткою з ювелірних комунікацій Наталією Філатовою-Кієтієне вони створили по (по грибы) два тижні та вже планують презентацію держи міжнародній виставці.
Сразу на платформі — 15 брендів: є прикраси зі слов\’янськими символами Oberig Jewelry та базові Guzema Fine Jewelry, ювелірна лінія модного бренду Bevza та Lutiki, коштовні трансформери з лабораторними діамантами Nomis.
Тавро проєкту — презентувати коньяк міжнародній спільноті та інсайдерам: баєрам, колекціонерам, медіа. Выступление відбудеться у Женеві, під время професійної виставки Gem Genève, яка ради п\’ять років існування отримала репутацію івента в целях інсайдерів та поціновувачів ювелірного мистецтва. Традиційно шелковичное) дерево презентують свої колекції незалежні та амбітні ювелірні коньяк. До речі, Oberig Jewelry вже знайомий аудиторії виставки: у 2019 році бренд був представлений міжнародній спільноті саме під минута Gem Genève.
Завдання проєкту виходить следовать межі презентації брендів: ініціатори хочуть показати різноманітність ювелірної традиції України й таким чином транслювати культуру країни світові.
Читайте також: Изучаем ювелирное глупость года: Кто и отчего покупает, и главное — поэтому.