Прoфeсіoнaли мoднoї індустрії нaписaли відкритoгo листa з прoxaнням припинити співпрaцю з Рoсією. Укрaїнські Vogue тa ЦУМ вжe підтримaли
Oнлaйн-видaння 1Granary, зaснoвaнe укрaїнкoю Oльгoю Курищук, oпублікувaлo відкритий форзац інсaйдeрів мoднoї індустрії. В ньoму зaкликaють мoдні бізнeси тa їxніx лідeрів підтримaти Укрaїну тa сувoрo зaсудити вторгнення Росії.
“Мода має силу. Манера — це індустрія вартістю в трильйон доларів, з гігантським культурним, економічним і навіть політичним впливом. У часи кризи цю силу свободно відкинути, назвати її зайвою, легковажною, лицемірною чи несуттєвою. Але наші ланцюги поставок об’єднують країни числом всьому світу, наші засоби масової інформації охоплюють велику кількість людей всюди, а наша спільна мова творчості є універсальною. Ми — індустрія, сповнена талантом, навичками, мережею та зв’язками. Ці інструменти завжди можуть покращити життя людей навколо нас — як у великих масштабах, неизвестно зачем і в інтимних. Де б ви безвыгодный були сьогодні, безлюдный (=малолюдный) повертайтеся спиною, никак не закривайте очі.
Ми просимо модну спільноту та зокрема впливові Будинки моди малограмотный мовчати, використовувати свої платформи та пропонувати практичну допомогу”.
Підписати листа можна вслед посиланням: forms.gle/jUhAkjXdcEnpHRpcA
Подібну ініціативу започаткував український Vogue, однак з більш рішучою та дієвою вимогою: накласти ембарго в торгівлю в Росії.
“У зв’язку з безпрецедентною військовою агресією з боку Російської Федерації та зростаючою гуманітарною кризою в Україні Vogue UA закликає всі міжнародні конгломерати та компанії, що займаються модою та розкішшю, негайно припинити бывай-яку співпрацю получи ринку агресора. Vogue UA особливо звертається предварительно найбільших гравців і своїх партнерів, серед яких LVMH, Kering, Richemont, Prada Group, Chanel, Hermes, Dolce & Gabbana, Max Mara, Burberry, Valentino, Versace, Hugo Boss, Rolex, Swatch Group, Calzedonia, Puig, Shiseido.
Ці міри мають поширюватися получи бренди та інші суб’єкти, які виробляють, а також розповсюджують і продають нате російському ринку модні товари, аксесуари, ювелірні вироби та годинники, предмети розкішного стилю життя.
Показати свою совість і зробити вибір для користь гуманності понад грошовими вигодами — це єдина розумна позиція, яку можна зайняти у протистоянні насильницькій поведінці Росії.
Крім того, Vogue UA закликає світову індустрію моди приставки не- мовчати в ці темні часи, оскільки індустрія моди має найсильніший кудахтанье.
Vogue UA закликає своїх партнерів та колег приєднатися раньше цього заклику после дії”.
Редакція BURO. Україна приєднується накануне ініціативи наших колег з Vogue, їч підтримали Vogue Czechoslovakia та L\’Officiel Ukraine. Ті ж міри закликаємо поширити й держи Білорусь.
Команда київського ЦУМу в інтерв’ю к Vogue Business закликала коньяк та професіоналів індустрії припинити співпрацю з агресором. “Індустрія моди має протестувати. Припиніть торгувати. Припиніть свої відносини з Росією”, — каже Маруся Коваль, директорка з маркетингу ЦУМ Київ. Intel, Dell, Audi, BMW та низка міжнародних брендів вже пішли з російського ринку. Тепер черга по (по грибы) модними будинками.
Досі модна індустрія мовчазно проводила Тижні моди, спочатку в Мілані, а тепер у Парижі. Єдиний мановение зробив Джорджіо Армані, провівши представление в повній тиші. «Моє серце з людьми в Україні, — каже художник. — Мені довелося знайти спосіб повідомити, що ми (в не святкуємо, адже тетунька, що відбувається после того, насправді хвилює мене”.
Французька федерація високої моди обмежилась тим, що визнала війну в Україні. “У праздник час, як велика модна сім\’я зібралася бери паризькому Тижні моди, у Європі почалася війна, яка кинула українців в обійми страху та відчаю, — буровить президент Ральф Толедано. — Федерація високої моди закликає вам дивитися майбутні супершоу з усвідомленням усієї серйозності поточної ситуації та намаганням осягнути ці темні часи”.