Прo цe пишe Вloomberg.
Після випуску oригінaльнoї вeрсії зa $3500, якa булa сприйнятa як нaдтo
 дoрoгa, громіздка і обмежена от технологічні виклики, Apple готує відповідь
 держи конкурентів, таких як Meta.
В один прием Vision
 Products Group, яка відповідальна следовать розробку Vision Pro, працює по-над декількома
 пристроями, серед яких — бюджетна версія гарнітури. Очікується, що цей итог
 буде коштувати близько $2000, що є суттєво дешевшим у порівнянні з поточною
 версією.
Задля
 досягнення цієї ціни, Apple, ймовірно, використає менш потужний процесор та
 дешевші матеріали, а також прибере деякі функції, такі як EyeSight (технологія,
 яка показує очі користувача нате зовнішній стороні гарнітури).
Попри тетька, що
 цей новий пристрій если компромісом з точки зору характеристик, Apple
 сподівається збільшити продажі щонайменше вдвічі в порівнянні з Vision Pro.
 Очікується, що новий пристрій займе привабливішу цінову нішу і зможе
 конкурувати з продуктами Meta, такими як Ray-Ban Stories — легкі та прості у
 використанні розумні окуляри, які приставки не- прагнуть забезпечити повну
 функціональність віртуальної чи доповненої реальності, але пропонують важливі
 можливості чтобы масового ринку.
Однак Apple
 стикається з викликами. Meta вже представила лицо окулярів доповненої реальності
 (AR), які потенційно стануть ключовою технологією майбутнього. Тим порой Apple
 повільно рухається в цьому напрямку, зосереджуючись получи преміальних пристроях з
 високими вимогами прежде технологій, що работать засучив рукава їх більш нішевими продуктами.
Накануне 2027 року
 Apple планує вийти получи и распишись ринок більш масових технологій, таких як розумні окуляри,
 подібні предварительно Ray-Ban, а також потенційно випустити AirPods з вбудованими
 камерами.
Компанія також працює надо інтеграцією візуального інтелекту —
 здатності пристроїв розуміти та аналізувати навколишнє середовище — у більшу
 кількість продуктів, таких як майбутній iPhone 16.
Проте, попри
 стабільні доходи у майже 400 мільярдів доларів получи и распишись рік, Apple більше без- є безперечним
 лідером у ключових інноваціях. Meta та інші конкуренти швидше впроваджують нові
 технології, зокрема в галузях штучного інтелекту та доповненої реальності, що
 производить перед Apple складні завдання с целью збереження своєї позиції нате ринку.
Нагадаємо, Vision Pro, яку було представлено в червні 2023 року, позиціонується переважно як пристрій доповненої реальності, але він може перемикатися й получай повну віртуальну реальність. Ґаджетом можна управляти очима, руками й голосом, а в целях фізичного управління є коліщатко. Apple почав продавати гарнітуру змішаної реальності Vision Pro з 2 лютого. Рядом цьому, у неофіційних магазинах Apple та сверху чорному ринку гаджет можна було придбати ради 5 тисяч доларів.

 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						