Прeaмбулa этoгo мeрoприятия прoстa: «Xoчeшь пoпaсть нa кoнцeрт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour»? Caparol Center дaрит тaкую вoзмoжнoсть: пoкупaй тoвaр с aктуaльным прaйсoв, нaкaпливaй бoнусы и oтпрaвляйся нa кoнцeрт.
Офіційні умови рекламно-маркетингової Акції «Кращим клієнтам Caparol Club — найкращий відпочинок».
1. Замовник та Організатор акції
1.1. Замовником та Організатором рекламно-маркетингової акції «Кращим клієнтам Caparol Club найкращий відпочинок» (надалі — Акція) є Дочірнє Підприємство «Капарол Україна» (далі – Організатор), що знаходиться за адресою: 08162, Україна Київська обл., смт. Чабани, Одеське шосе, 8; код ЄДРПОУ 32593100.
2. Основні положення проведення рекламно-маркетингової акції
2.1. Акція проводиться по всій території України в регіональних торгівельних точках Caparol Center за такими адресами:
• м. Київ, пр-т Академіка Глушкова, 12а;
• м. Київ, Дніпровська набережна, 14 – а;
• м. Дніпро, пр. Кірова, 131;
• м. Вінниця, вул. Лебединського, 15;
• м. Запоріжжя, Південне шосе, 32;
• м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 98;
• м. Кропивницький, вул. Куроп’ятникова, 2;
• м. Кременчук, вул. Майора Борщака, 35;
• м. Луцьк, вул. Потебні , 71;
• м. Львів, вул. Б.Хмельницького, 176;
• м. Миколаїв, пров. Суднобудівельний, 7;
• м. Одеса, Люстдорфська дорога, 13-а;
• м. Рівне, вул . Соборна, 404-а;
• м. Тернопіль, вул. Ст. Бандери, 90;
• м. Ужгород, вул. Краснодонців, 1;
• м. Харків, пр. Московський , 57/63;
• м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 11-в;
• м. Черкаси, вул. Святотроїцька , 102/1;
• м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 66;
• м. Чернівці, вул. Коломийська, 1–М;
• м. Кривий Ріг, Дніпропетровське шосе, 34.
і триватиме з 00 годин 00 хвилин 15 травня 2017 року до 00 годин 00 хвилин 15 липня 2017 року (надалі – Період проведення Акції).
Інформацію про Акцію доступна:
• На сайті організатора www.caparol.ua;
• В інформаційних матеріалах в регіональних торгівельних точках Caparol Center (плакати);
• У представників організатора в регіональних торгівельних точках Caparol Center.
2.2. Номінації:
2.2.1. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Центрального регіону.
2.2.2. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Південного регіону.
2.2.3. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Східного регіону.
2.2.4. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Західного регіону.
3. Продукція, що бере участь в Акції
3.1. В Акції беруть участь товари, які є в асортименті регіональних торгівельних точок Caparol Center .
4. Право на участь в Акції
4.1. В акції можуть брати участь клієнти, яким на момент проведення Акції виповнилося 18 років, є власниками смарт-карти Caparol Club та буть мати найбільший обсяг закупівлі товару у період з 15.05.2017 р. по 15.07.2017 р. в регіональних торгівельних точок Caparol Center. Підтвердженням придбання товару – є розрахункові документі.
УВАГА! Не визнаються Учасниками Акції та не можуть брати участь в ній: 1. власники та працівники Замовника, Організатора, власники та співробітники рекламних агентств та інших організацій, причетних до проведення Акції, а також безпосередні члени їх родин.
Під безпосередніми членами родин розуміються дружина або чоловік, діти, батьки, брати чи сестри, дідусі та бабусі, онуки, інші утриманці або опікуни та особи, які мають пряме відношення до власників та працівників Замовника та Організатора Акції;
5. Порядок участі в Акції Для участі в Акції необхідно:
5.1. Придбати товар в одній з національних регіональних торгівельних точок Caparol Center з 15.05.2017 р. по 15.07.2017 р.
5.2. Мати найбільший обсяг закупівлі товару у період з 15.05.2017 р. по 15.07.2017 р. в регіональних торгівельних точок Caparol Center по смарт-карти Caparol Club.
6. Визначення переможця. Умови отримання подарунку.
6.1. Визначення переможців Акції відбудеться 17 липня 2017 року у Головному офісі Організатора шляхом вибору даних, за допомогою комп’ютерної програми.
6.2. Визначення переможців Акції в номінаціях «Кращий дилер «на районі»», «Рекордсмен з продажу Krautol», «Лідер з продажу Samtex» та ««Вiдкриття року» відбувається у присутності уповноваженої Комісії, склад якої визначається Організатором. Результати Рекламної акції є остаточними й оскарженню не підлягають.
6.3. Всього буде обрано 4 Офіційного переможця з регіону (Схід, Захід, Центр, Південь), які отримують Подарунок.
6.4. Незалежно від причини, Організатор не відповідає за загублену, неповну або неодержану інформацію потенційним переможцем. Якщо протягом 2 днів з дати визначення переможця акції (17 липня 2017 року) з переможцем не вдасться зв’язатися за допомогою мобільного чи стаціонарного телефону за визначеним контактним номером, даний потенційний переможець буде виключений зі списку, і буде обраний новий переможець.
6.5. Підсумки проведеної Акції аналізуються по всій території України, порівнюються, підбиваються та оголошуються.
6.6. Подарунок вручатимуть особисто уповноваженому представнику переможця Акції. Переможець отримує Подарунок (квитки на концерт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour»).
6.7. Подарунок не видається в грошового еквіваленті та обміну не підлягає.
6.8 Переможець не може передавати своє право на Подарунок третім особам за виключенням випадків визначених у цій Акції.
7. Види заохочень.
7.1. Два квітка на концерт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour» у кожної номінації.
8. Права та обов’язки Організатора
8.1. Організатор Акції не несе відповідальність у випадку настання таких форс-мажорних обставин, як стихійні лиха, пожежі, паводки, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у чинному законодавстві, яке діє на території проведення Акції, інших непідвласних контролю з боку Організатора Акцій обставин.
8.2. Організатор Акції не несе відповідальність за неможливість отримання Учасником Акції за будь- яких причин Подарунку, які не залежать від Організатора. При цьому такий учасник Акції не має права на отримання від Організатора Акції будь-якої компенсації.
9. Прикінцеві положення
9.1. Всі результати Акції є остаточними і оскарженню не підлягають.
9.2. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Офіційних умов, і/або питань, не урегульованих цими Офіційними умовами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог діючого законодавства України. При цьому рішення Організатора Акції є остаточним і не підлягає оскарженню.
9.3. Дані правила можуть бути змінені/доповнені Організатором протягом всього Періоду проведення Акції, при цьому інформування відносно змін і доповнень буде здійснено шляхом розміщення на сайті www.caparol.ua. Такі зміни і доповнення вступають в силу з моменту опублікування, якщо інше не буде передбачено змінами/доповненнями діючих Офіційних умов.
9.4. Порушення Правил проведення Акції або відмова від виконання діючих Офіційних умов позбавляє Учасника можливості претендувати на отримання передбаченого чинними Офіційними умовами подарунку.